My First Vlog

Yep ~ I did it … holy hell, what have I gotten myself into?

Please excuse the crazy curls and the lack of makeup. I realized after the fact I should have been a tad more presentable!

Enjoy my first vlog!



 photo a5f8faff-f486-4de3-a359-6fa8336b3efe_zps0b779066.jpg

FabFitFun VIP

This post brought to you in part by:

You Might Also Like...

Comments

  1. Uh oh -it says "this video is private".
    My recent post Launch Trampoline Park

  2. jnine0712 says:

    I couldn't view it, because it said it was private. I had this happen recently with one of my Youtube videos, you probably just have to change the settings to public and let everyone view. Will definitely check back and hope to view it still today :)
    My recent post Kissing, Review Posts and Assuming

    • I fixed it! You were right I had to change the settings to public. Epic fail!

      • jnine0712 says:

        So not an epic fail and I did this just recently when I did the video for Wondershare, too (see wee are so alike!!). I loved this and you and Reagan are so awesome. I keep saying the same thing about no vlogs, but you all are wearing me down and may surprise everyone someday, too!! Seriously, great job and as always xoxo!! :)
        My recent post Kissing, Review Posts and Assuming

  3. Mine says 'this video is private' too. I'll try back later. Welcome to the world of Vlogging! :)
    My recent post Everyone's Got 'Em

  4. I can't decide who is more adorable…you or Reagan. LOL. I love your music choice as well. I don't think I translate well to video. I am so glad we are bloggy friends!!!

  5. Awh! I love it! Haha! She said poop! I was cracking up. It sure made me smile this morning…I hope we can all keep in touch even after we're all skinny minis by summer! ^_^ I'd do a vlog…but seeings how I can barely talk with this crud I'm fighting I will spare you the pain!
    My recent post Get in my Wardrobe!

  6. Oh … you poor thing! I hope you feel better. It's no fun being sick! And absolutely ~ we will all absolutely stay in touch! Thanks Cassie!!

  7. Congrats on your first VLOG!!! Check out my resolution updates on my youtube channel and laugh at me too! lol https://www.youtube.com/user/vetsmomrgv?feature=m
    My recent post Green Tip Tuesday – Berry Vinaigrette and Uses

    • 250 push ups in a week? Ugh…
      I love the part in your vlog where you affirmed that you were holding the baby when you put her on the floor. Thank you for the shout-out too :)
      Great job girl ~ can't wait to do my next one!

  8. You absolutely crack me up! Glad little miss graced us with her presence. Fun times! You are probably the best person I have met in my newly found blogging journey. Great 1st vlog. Ehhhh, I don't know if one of those are in my future…lol. I am almost done being MIA….at a doc appt with the hubs and I am headed to get xrays…(insert big eyes).
    My recent post Glittered Salt Dough Jewelry for a Girls Valentine

  9. Oh my gosh, you're totally adorable and so is your daughter (who totally stole your show!!!). Loved this!
    My recent post Udderly Smooth Review & Giveaway

  10. Bahaha! You both are awesome! :)

  11. snackcupsandsmiles says:

    Lanaya, that is awesome! You and your daughter are beautiful.
    You 2 had me laughing! Thanks so much for sharing that.
    Looks fun but I don't know if i would have the courage to do it.
    My recent post Homemade Valentine decoration

  12. likeordinarylife says:

    Haha. That made me smile. She enjoyed the vlog more than you! She was all into it. I think you should let her do an entire vlog by herself. Yes?
    My recent post Sugar, Sugar: On Cupcake Blvd

  13. Yay! Loved it! Glad I could be such an inspiration lol Btw, I would love to have you as my neighbor! Keep the vlogs coming…

  14. Just catching up on some past posts from this week and I love your vlog! I especially love Reagan, who won't smile for the camera is a total ham for the video!

    You have inspired me, so you may see a vlog from me soon.

    xoxo tiffani http://www.tiffanigoff.com
    My recent post The AT&T saga continues…

    • LOL ~ I would love to see a Vlog from you! I am SO behind on my reading too so please don't take it personally for the lack of comments the past couple days! I'll get to your blog promise. We have been out of town and are leaving tomorrow for the ProAm in Pebble Beach too so I am way behind!

  15. NuggetOnABudget says:

    Ahhh just watched this now and I'm in LOVE! Seriously. I love you even more now than I did before, if that's even possible. You totally sound like I would, talking to a camera and having the child interrupt lol. Although you rocked it! I loved the video editing too. Not sure I know how to do that! Just makes me even more sure that we'd be bff's in real life, too :) Maybe I'll think about doing a vlog in the near future…love you girl!
    My recent post being ungrateful for a minute.

    • LOL ~ it was totally fun and Reagan is the ultimate video bomber! I just so happened to find the already installed video editor on my laptop and voila ~ it was pretty easy! Can't wait to see yours!!

  16. Love the Vlog! You are much braver then me; I don't think I could ever take a video of myself and post it for the world to see! Thanks for having me co-host Raising Imperfection again this week!

  17. You look GORGEOUS! And go with your bad self! Awesome Vlogging!
    My recent post Sweet

&